Το φροντιστήριό μας έχει μεγάλη εμπειρία στις κατατακτήριες εξετάσεις από το 1998 με σημαντικό αριθμό επιτυχιών.

Για το Ακαδ. έτος 2024-2025

Οι πτυχιούχοι Τμημάτων Α.Ε.Ι, Τ.Ε.Ι, ή ισοτίμων προς αυτά, Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ., της Ελλάδος ή του εξωτερικού (αναγνωρισμένα από τον  (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π) καθώς και οι κάτοχοι πτυχίων ανωτέρων σχολών υπερδιετούς και διετούς κύκλου σπουδών, κατατάσσονται σε ποσοστό 12% επί του αριθμού των εισακτέων κάθε ακαδημαϊκού έτους στο Τμήμα.

Εξεταζόμενα μαθήματα 

1. Γλωσσολογία και Ελληνική Γλώσσα
2. Βασικές έννοιες Φυσικών Επιστημών
3. Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής;

Εξεταστέα ύλη 2023-2024

Ύλη εξεταζόμενων μαθημάτων:

  • Γλωσσολογία και Ελληνική Γλώσσα
    Βασικές εισαγωγικές έννοιες
    τι είναι γλώσσα και σε τι διαφέρει από άλλα συστήματα επικοινωνίας
    τι είναι η γλωσσολογία
    τι είναι το γλωσσικό σημείο
    γλώσσα: λόγος και ομιλία, γλωσσική ικανότητα και γλωσσική επιτέλεση
    γλωσσική περιγραφή, γλωσσική ρύθμιση
    Συγχρονικές και διαχρονικές οπτικές στη μελέτη της γλώσσας
    διαχρονική και συγχρονική περιγραφή της γλώσσας, διαφορές
    γλωσσική αλλαγή
    πώς τοποθετείται το εκπαιδευτικό σύστημα απέναντι στη γλωσσική αλλαγή
    Στοιχεία Φωνητικής και Φωνολογίας
    βασικές μονάδες ανάλυσης στη Φωνητική και στη Φωνολογία
    διαφορές μεταξύ Φωνητικής και Φωνολογίας
    σχέση φθόγγων και ορθογραφικής αποτύπωσής τους
    φθόγγοι και φωνήματα στη Νέα Ελληνική
    Διεθνές Φωνητικό Αλφάβητο, μεταγραφή λέξεων της Νέας Ελληνικής
    Στοιχεία Μορφολογίας
    βασικές μονάδες ανάλυσης στη Μορφολογία (μορφήματα και είδη μορφημάτων)
    με ποιους τρόπους συνδυάζονται τα μορφήματα για να σχηματίσουν λέξεις
    κατηγορίες γλωσσών ανάλογα με τη μορφολογία τους
    σε ποια κατηγορία εντάσσονται τα ελληνικά, και με ποιους τρόπους αλλάζει αυτό
    Στοιχεία Σύνταξης
    ποια είναι η διαφορά μεταξύ ορθά σχηματισμένων και αντιγραμματικών προτάσεων
    Κανόνες Φραστικής Δομής
    πώς αναλύεται η εσωτερική δομή των προτάσεων
    τι σχέση έχει η εσωτερική δομή των προτάσεων με τον τρόπο που αυτές τελικά εκφέρονται
     

    Τα ζητήματα αυτά μπορούν να μελετηθούν συνδυαστικά με βάση την προτεινόμενη βιβλιογραφία:
    Γαβριηλίδου, Ζ., Μητσιάκη, Μ., Φλιάτουρας, Α. (2021). 100 Βασικές Έννοιες για τη Γλωσσολογία. Gutenberg.
    Γούτσος, Δ. (2012). Γλώσσα. Κείμενο, ποικιλία, σύστημα. Κριτική.
    Fromkin, V., Rodman, A., Hyams, N. (2008). Εισαγωγή στη Μελέτη της Γλώσσας. Πατάκης.
    Λεκάκου, Μ. & Τοπιντζή, Ν. (Επιμ.) (2022). Εισαγωγή στη Γλωσσολογία. Gutenberg.
     

  • Βασικές Έννοιες Φυσικών Επιστημών
    ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:
    1.Campbell-Reece, Βιολογια (Πρώτος Τόμος) – Η Χημεία της ζωής, Το Κύτταρο, Γενετική. Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης.
    ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ [Κεφ. 1]
    Η ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ [Κεφ. 2, Κεφ. 3 (3.1, 3.2), Κεφ. 4, Κεφ. 5]
    ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ [Κεφ. 6 (6.1, 6.2, 6.3,6.5), Κεφ. 8 (8.1,8.3), Κεφ. 9 (9.1) Κεφ. 10 (10.1)]
    ΓΕΝΕΤΙΚΗ-ΜΟΡΙΑΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ [Κεφ. 16 (16.1), Κεφ. 17 (17.1)] ΙΟΙ [Κεφ. 19 (19.1)]
     

    2.Hewitt G. Paul – Οι έννοιες της Φυσικής. Πανεπιστημιακές εκδόσεις
    Κρήτης. (2018)
    Κεφ 1 σελ 2-19 ΜΗΧΑΝΙΚΗ. (Κεφ 2,3,4,5 )
    ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ (Κεφ 11, 12, 13, 14)
    ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ (Κεφ 15, 16, 17)
    ΦΩΣ (Κεφ 26, 27, 28)

  • Εισαγωγή στις Ειστήμες της Αγωγής
    ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:
    Σχολείο στην πολυπολιτισμική κοινωνία.
    Σκοποί, διαδικασίες και μέσα αγωγής.
    Η οργάνωση και βασικοί τύποι προγραμμάτων σπουδών.
    Curricula.
    Μοντέλα σχεδιασμού και οργάνωσης των προγραμμάτων σπουδών και της σχολικής γνώσης.
    Αλλαγές στις μορφές και στους τρόπους απόκτησης της γνώσης – «νέα μάθηση».
    Η εκπαίδευση στις κοινωνίες της ύστερης νεωτερικότητας.
    Παραδοσιακές και σύγχρονες μορφές εξέτασης και αξιολόγησης του μαθητή.
    Λειτουργίες και μορφές της αξιολόγησης.
    Η προβληματική των βαθμών και των εξετάσεων.
    Η αρχή της επίδοσης στην κοινωνία και στο σχολείο.
    Αξιολόγηση της διδασκαλίας, της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.
    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:
    1. Γκόβαρης, Χ. (2013). Διδασκαλία και μάθηση στο διαπολιτισμικό σχολείο. Αθήνα, Gutenberg.
    2. Πασιάς, Γ. Φλουρής, Γ. & Φωτεινός, Δ. (2015). Παιδαγωγική και Εκπαίδευση. Αθήνα: Γρηγόρης.
    3. Α. Καψάλης & Ν. Χανιωτάκης (2011). Εκπαιδευτική Αξιολόγηση. Θεσσαλονίκη, Εκδόσεις Αφοί Κυριακίδη.

 

Δικαιολογητικά - Αιτήσεις

1.Αίτηση ενδιαφερομένου 
2.Αντίγραφο Πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών.

Διευκρινίζεται ότι στην περίπτωση των πτυχιούχων εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών από τον (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) ή από το όργανο που έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης του τίτλου σπουδών.

Τα παραπάνω δικαιολογητικά θα υποβάλλονται  1-15 Νοεμβρίου μετά από ανακοίνωση του τμήματος.

Χρόνος διενέργειας εξετάσεων 

από 1η έως 20 Δεκεμβρίου, το ακριβές πρόγραμμα θα ανακοινωθεί από τη γραμματεία του τμήματος.

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ

Παρέχουμε

Ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα που εξασφαλίζουν στους υποψηφίους άρτια προετοιμασία και εγγύηση για άριστα αποτελέσματα.

  • μεθοδική προσέγγιση εξεταζόμενων θεματικών ενοτήτων
  • συνοπτικές, πλήρης και εύληπτες σημειώσεις καθώς και σχεδιαγράμματα ύλης
  • εργασίες/ασκήσεις
  • προσομοίωση εξετάσεων, τεστ
  • συστηματική προσέγγιση επίκαιρων θεμάτων

    προσωπική επαφή και υποστήριξη των υποψηφίων από τους καθηγητές.

Οι καθηγητές μας είναι διακεκριμένοι επιστήμονες με μεγάλη διδακτική εμπειρία

Η ποιότητα των διδασκόντων σε συνδυασμό με τις μεθόδους διδασκαλίας έχουν ως αποτέλεσμα τα υψηλότατα επί σειρά ετών ποσοστά επιτυχίας.

Όλα τα παραπάνω μας κάνουν να αισιοδοξούμε και να εγγυηθούμε προετοιμασία με αξιώσεις.

 

Ανακοίνωση ύλης κατατακτηρίων Παιδαγωγικό Βόλου 2023-2024

Ανακοίνωση κατατακτηρίων για το Παιδαγωγικό Βόλου 2022-2023

Ανακοίνωση κατατακτηρίων για το Παιδαγωγικό Βόλου 2021-2022

Σχετική Νομοθεσία

ΦΕΚ Β' 1329-2015

ΦΕΚ 3185/2013